Česta pitanja

1. Zašto Prima Bon?

2. Zanimaju me oblici izvještaja koje nisam pronašao na portalu www.bon.hr. Mogu li ih dodatno naručiti?

3. Imam već postojeći sustav kontrole klijenta. Da li možete vaše rješenje integrirati u moj postojeći online sustav?

4. Koliko često se podaci ažuriraju?

5. Mogu li neke od podataka izvesti?

6. Kako do korisničkog imena i zaporke www.bon.hr?

7. Kako mogu prijaviti izmjenu podataka za sebe ili svoje trgovačko društvo?

8. Želio bih dobivati vijesti i za neka poduzeća koja (nisu automatski ponuđena) nisu u mojoj branši. Da li je to moguće?

9. Zašto ne postoje financijski podaci kod određenih poduzeća?

10. Zaboravio sam zaporku (lozinku, password)?

11. Zašto se pojavljuje obavijest „Procjena boniteta nije moguća"?

12. Zašto s istim korisničkim podacima ne mogu istovremeno pristupiti pretplatničkom portalu s više različitih računala?

13. Kako mogu promijeniti svoje korisničke podatke nakon registracije?

1. Zašto Prima Bon?

Zato što smo uz Coface Hrvatsku jedina bonitetna kuća koja u svojim procjenama koristi negativne podatke o naplati potraživanja i zato što na jednom mjestu dobivate dvije nezavisne procjene pravnih subjekata!

2. Zanimaju me oblici izvještaja koje nisam pronašao na portalu www.bon.hr. Mogu li ih dodatno naručiti?

Apsolutno!
Prima Bon omogućava klijentima izradu custom rješenja procjene rizika. Rado ćemo vas posjetiti i staviti na raspolaganje sve naše resurse i znanje kako bi vam pomogli u donošenju svakodnevnih poslovnih odluka.

3. Imam već postojeći sustav kontrole klijenta. Da li možete vaše rješenje integrirati u moj postojeći online sustav?

Da, svaki oblik elektronske razmjene podataka u trenutnom vremenu je moguć. Bilo da se radi o dostavi putem maila ili direktno u postojeći CRM ili sl.

4. Koliko često se podaci ažuriraju?

Podatke ažuriramo u skladu s ažuriranjem samih izvora. Novi podatak objavljujemo čim postane dostupan, trenutno, mjesečno, godišnje!
Neke podatke ažuriramo svakodnevno (naplata potraživanja, promjene vlasništva, predstečajne nagodbe, postupci insolventnosti, vijesti) ili rjeđe (npr. financijske podatke).

5. Mogu li neke od podataka izvesti?

Prima Bon omogućuju izvoz osnovnih podataka. Ako želite podatke koje niste uspjeli izvesti, a važni su vam, možemo Vam izraditi bazu prema Vašim potrebama.
Za dodatne informacije slobodno nam se obratite na broj telefona +385 1 55 56 372 ili info@bon.hr

6. Kako do korisničkog imena i zaporke www.bon.hr?

Na www.bon.hr se možete pretplatiti preko mrežne narudžbenice. Radi se o nekoliko oblika pretplate. Zaporku ćete primiti odmah nakon narudžbe. Dodatna pitanja pošaljite na info@bon.hr, odnosno nazovite +385 1 55 56 372.

7. Kako mogu prijaviti izmjenu podataka za sebe ili svoje trgovačko društvo?

Sve hitne promjene možete javiti na e-mail info@bon.hr ili putem pošte. Obrazac za izmjenu podataka o osobama nalazi se pod poveznicom "Moji podaci".

8. Želio bih dobivati vijesti i za neka poduzeća koja (nisu automatski ponuđena) nisu u mojoj branši. Da li je to moguće?

Moguće je. Jednostavno odaberite poveznicu "Monitoring" te dodajte subjekt za koji želite primati dodatne informacije.

Možete dobiti informaciju o:

  • Povezanim osobama
  • Ratingu
  • Promjenama vlasničke, nadzorne i upravljačke strukture, kao i o drugim važnim promjenama vezanim uz povezana društva
  • Promjenama nekih financijskih parametara
  • Informacijama o naplati potraživanja
  • Promjenama statusa tvrtke
  • Vijestima (Predstečajne nagodbe, publikacije)
  • 9. Zašto ne postoje financijski podaci kod određenih poduzeća?

    Ukoliko na www.bon.hr ne postoje financijski podaci, znači da ih još nismo primili.

    Razlozi za nepostojanje podataka mogu biti sljedeći:

  • poduzeće iz nepoznatog razloga nije predalo bilancu,
  • radi se o novo osnovanom poduzeću koje još nije predalo svoju prvu bilancu i RDG,
  • radi se o poslovnim subjektima koji nisu osnovani kao pravne osobe i nemaju status samostalnog poduzetnika (samostalni kulturni radnici, sportaši, novinari, neki drugi poslovi subjekti i građanske udruge),
  • Našim korisnicima želimo zajamčiti najbolju kvalitetu rezultata pretraživanja, stoga Vas molimo da nam dostavite posljednja godišnja izvješća ili revidirane podatke. Ažurno ćemo ih unijeti u sustav i prikazali aktualne podatke za Vaše poduzeće. Za dodatna pitanja obratite se na info@bon.hr

    10. Zaboravio sam zaporku (lozinku, password)?

    U slučaju zaboravljene zaporke molimo Vas da nas kontaktirate telefonom ili e-mailom.

    11. Zašto se pojavljuje obavijest „Procjena boniteta nije moguća?

    Ova se obavijest pojavljuje kada ne postoje svi parametri potrebni za izračun bonitetne ocjene subjekta.

    12. Zašto s istim korisničkim podacima ne mogu istovremeno pristupiti pretplatničkom portalu s više različitih računala?

    Kako bismo zaštitili Vas, Vaše korisničke podatke i portal www.bon.hr od zloupotreba, ugradili smo sigurnosne mjere. Ako imate potrebu istovremenog korištenja portala na više računala, obratite se izravno svom prodajnom predstavniku ili nas kontaktirajte telefonom, odnosno e-mailom na info@bon.hr.

    13. Kako mogu promijeniti svoje korisničke podatke nakon registracije?

    Nakon prijave na portal www.bon.hr odaberite opciju „Administracija/ Moji podaci“ u gornjem desnom kutu stranice. Unutar ove opcije možete izmijeniti Vaše registracijske podatke te lozinku. Izmjene je potrebno unijeti na način da nakon dodavanja podataka odaberete opciju „Zapiši promjene“.

    © Copyright 2024 - Prima Bon. All rights reserved.